onze missie:

Bij Allure maken we jouw merk meer dan gewoon 'mooi'. 

Ik geloof met heel m’n hart in de kracht van strategisch design om doelgericht te communiceren, inspireren en transformeren. Jij hebt een uniek verhaal dat wacht om op een authentieke, onvergetelijke manier verteld te worden, en ik kan niet wachten om dat verhaal tot leven te wekken in de présence van jouw onderneming.

Samen creëren we een merk dat je niet alleen onderscheidt van de concurrentie en de juiste klanten aantrekt, maar ook een merk dat past bij wie je bent, waar je jezelf in thuis voelt en dat jou alle zelfvertrouwen geeft om er écht voor te gaan.

Zo maken wij van jouw onderneming een merk. Een merk dat alle puzzelstukjes in elkaar laat vallen. Een merk met allure.

Over allure

Over allure

Werk met mij samen

Allure staat klaar om jouw visie tot leven te wekken.

Over Allure

Allure is een branding en digital agency dat strategische branding verzorgt voor startende en kleine ondernemers. Samen met jou werken we aan jouw merkstrategie, de visuele branding en je huisstijl, en de look en feel van alle touchpoints waar jouw klanten mee in aanraking komen.

Aan de hand van pakketten op maat van jouw onderneming creëer en we een onvergetelijk en uniek merk dat jou het zelfvertrouwen geeft om je passies te volgen en je helpt jouw doelen te bereiken. Bij Allure geloven we dat een succesvol merk of project enkel gecreëerd kan worden met een strategisch startpunt, een persoonlijke aanpak en een gezonde portie aandacht voor detail.

Waarom Kiezen voor allure? →

Hanne
Vanmeirhaeghe

Achter de schermen

Ik ben Hanne, het gezicht achter Allure. Al sinds mijn jeugd ben ik een creatieve duizendpoot, als klein meisje nooit ver verwijderd van mijn kleurpotloden. Door de jaren heen heb ik die kleurpotloden stilaan ingeruild voor een digitale tekenpen. Met een opleiding in communicatiewetenschappen, waarbij ik als master koos voor digitale media, en een achtergrond in marketing en communicatie, heb ik naast mijn passie voor design een stevige kennis opgebouwd in merk- en communicatiestrategie. Vanuit deze twee liefdes is Allure geboren. 

Mijn ultieme doel met Allure is een helpende hand zijn voor startende en kleine ondernemers en strategisch uitgedacht ontwerp te creëren waarin je jezelf als ondernemer oprecht herkent. Daarom hecht ik ook veel belang aan een persoonlijke aanpak. Ik wil jouw verhaal horen, jouw doelen, jouw ideeën en jouw wildste dromen. 

hanne@allureagency.be

Contacteer mij

Waarom kiezen voor Allure?

01

Persoonlijkheid 

We hechten veel waarde aan transparante communicatie, een constructieve sfeer en een persoonlijke aanpak.

Ons einddoel is een merk creëren waar jij je thuis in voelt, dus jouw mening telt.

02

Gedrevenheid

Ons eindeloos enthousiasme en onze gedreven aanpak zorgt dat we ons optimaal verdiepen in de ins-and-outs van jouw sector. Zo ontwikkelen we een merk dat perfect is afgestemd op jou, jouw waarden en die van jouw ideale klanten, en dat je duurzaam onderscheidt van jouw concurrentie. 

03

Strategie als leidraad

Met oog voor detail en een stevige dosis analyse wordt over alles nagedacht. Onze strategische aanpak zorgt ervoor dat je niet gewoon een logo hebt, maar een duurzame, doordachte en strategisch gefundeerde merkidentiteit. 

 De naam 'Allure' staat voor de allure van een écht aantrekkelijk merk. Van die merken die echt bijblijven. Merken die zo’n allure hebben dat je al fan bent voor je echt weet wat ze exact doen of verkopen. 

Die 'allure' is niet gebaseerd op de technische details. De onmiddellijke curiositeit die je voelt naar zo'n merken toe is in eerste instantie niet gebaseerd op wat ze doen of aanbieden dat zoveel beter is dan een concurrent.

Die allure is gebaseerd op hun merk. Op de uitstraling, de vibe, de persoonlijkheid. De gevoelens die het bij je opwekt.

En op zich is die allure ook voor iedereen verschillend. Een merk dat voor mij enorme allure heeft, kan voor jou overkomen als just another brand. Omdat wij misschien andere interesses hebben, andere triggers, of gewoon een andere stijl. 

Laat het nu net daarom zijn dat wij bij Allure zoveel aandacht hechten aan merkstrategie als startpunt van elk project. Want voor we beginnen aan iets visueels, moeten we eerst weten wat dat visuele moet uitstralen. Welk type mensen wil je aantrekken? Wat voor vibe wil je overbrengen? Welke waarden moet je communiceren om jouw ideale klanten aan te trekken? Alleen zo kunnen we ervoor zorgen dat jouw merk een merk is met allure, voor de juiste mensen en met de juiste betekenis. 

Laat uw branding voor zich spreken.

Werk met ons samen →

— SANNE EYCKENS, KINDERKRACHT EYCKENS

"Ik had bij Hanne meteen het gevoel dat we op dezelfde golflengte zaten. Hanne weet van aanpakken, duikt mee in onze leefwereld en staat steeds paraat om tot een perfect eindresultaat te komen. Ook haar aanpak met is heel overzichtelijk en gestructureerd.

Ik ben enorm tevreden van mijn logo, social media templates, foto's en website. Ze zijn perfect hoe ik het wil en ik krijg heel wat complimenten over het eindresultaat!"

— ELS VANCOILLIE, B.ELS

"Ik ben heel blij met het resultaat van mijn samenwerking met Hanne! Hanne werkt heel professioneel en brengt elegante, hedendaagse ontwerpen.

Dankzij haar bevraging bij aanvang van het project word je gemotiveerd om na te denken over de strategische richting van je branding en wat je hierbij verwacht. Zo kan zij ook heel snel haar klant en de business van de klant lezen en van daaruit look en feel en zelfs content mee helpen bepalen." 

— Nele Thys, Apotheque

Allure biedt een volledig pakket met goede afspraken en een vlotte intake. De samenwerking verliep soepel, met vlotte communicatie, snelle reactie en sterke creatieve ideeën. Hanne luisterde en ging goed om met richtlijnen en feedback, maar dacht tegelijk mee na om het project zo goed en mooi mogelijk af te ronden. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat!

— Dolphin Music Entertainment

"Ik kan alleen maar zeggen dat wanneer je een totaalpakket wat branding en webdesign betreft je nergens beter af bent als bij Allure. Persoonlijke begeleiding, een luisterend oor en geen vraag is te veel, en dit allemaal met een glimlach."

— STEPHY PROOST, DANCE INSTITUTE

"Vanaf het eerste gesprek was het heel duidelijk dat Hanne weet wat ze doet en de tijd neemt om inzicht te krijgen in wat haar klanten zoeken en wensen. Dit helpt haar duidelijk om ons als klant goed bij te staan met advies en tips over alles waar we zelf niet van op de hoogte zijn of nog niet aan gedacht hebben.

Het resultaat overstijgt dan ook nog beter dan je zelf kan verwachten!"

Kind words