Bij het ontwerpen van jouw website, houden we bij Allure niet alleen rekening met de aesthetic van je website of de technische zaken als website structuur, website SEO of website flow. We bekijken ook altijd strategisch of jouw merkidentiteit gepast naar voor komt op je website en stellen ons continu de vraag: lokt jouw website de juiste gevoelens uit bij je droomklanten? Want alleen een website die ontworpen is met het doelpubliek in het achterhoofd, is een strategische en overtuigende website.
Want je website is meer dan alleen een visitekaartje; het is een verlengstuk van je merk. Elke website creëert bepaalde indrukken en lokt specifieke gevoelens uit bij de bezoekers van de site.
Elk element, van de lay-out tot de kleurkeuze, straalt een persoonlijkheid, vibe, sfeer uit die het begrip van je potentiële klant over jouw onderneming vormgeeft.
- Kom je enthousiast en energiek over of eerder rustig en zen?
- Kom je warm en omarmend over of eerder zakelijk en informeel?
- Kom je speels over of eerder gestructureerd en gericht?
- Kom je professioneel en gevestigd over of los en spontaan?
Welke indruk wekt mijn website op bij mijn klanten?
Bij het ontwerpen van je website of het feedback geven op je webdesign, hou je bij elke keuze daarom best altijd in het achterhoofd: welke indruk wekt dit element op bij mijn klant?
Welk gevoel zou deze structuur, layout en vormgeving bij hen opwekken, niet alleen bij mezelf?
Maw welk gevoel wil ik met mijn onderneming overbrengen, en draagt dit webdesign hieraan bij?
Zo zorg je ervoor dat elke pagina, elke klik, elke interactie perfect in lijn ligt met de persoonlijkheid van je merk.
Een strategische en overtuigende website weerspiegelt niet alleen wat je doet, maar ook wie je bent en hoe je je klanten wil laten voelen.
Allure ontwerpt jouw website met jouw klant voorop.
Want alleen zo overtuigt en betovert je site écht.
Ontdek hier hoe Allure kan helpen om een strategische en overtuigende website te maken die de perfect juiste gevoelens uitlokt bij je droomklanten.