BLEND is geboren uit de zoektocht naar perfectie in extensions, een zoektocht die leidde tot het ontwikkelen van een eigen merk dat hoog-waardige extensions combineert met uitgebreide opleidingsmogelijkheden.

Het merk richt zich op moderne kapsalons die een eigentijdse visie op schoonheid omarmen en die streven naar het creëren van luxueuze, stralende kapsels voor klanten die mode en uiterlijk hoog in het vaandel dragen. Luxe, moderniteit en charme zijn dan ook kernaspecten in alles wat Blend doet, belangrijke kernaspecten die we dan ook wouden vertalen in de visuele identiteit van Blend. Met professionals als doelgroep, was het ook essentieel dat Blend een professionele uitstraling kreeg en de allure kreeg van een gevestigd, deskundig merk. De B2B webshop moest daarnaast helder, efficiënt en aantrekkelijk ogen.


MERKSTRATEGIE - BRAND NAMING WORKSHOP - BRANDING - social media STRATEGIE EN TEMPLATES - Verpakkingsontwerp - b2b webshop

Bezoek de Blend webshop >

De fotografie van Blend werd verzorgd door: Anaïs Lesy.